Lubee is 24/7 bereikbaar voor advies of vragen via het volgende telefoonnummer
085-0160900De horeca krijgt het flink te verduren.
Veel restaurants, lunchrooms en winkels gaan hun diensten bezorgen.
Met een mobiele pinautomaat van Lubee haal je een compleet betaalsysteem in huis.
Een plug&play service inclusief de transactieverwerking zodat je de volgende werkdag direct over je inkomsten beschikt.
Direct bestellen? Bel tel. 085 – 01 60 900.
Afhalen niet toegestaan, bezorgen wel
Gedurende de afgekondigde maatregelen is het mogelijk om maaltijden bij je klanten te bezorgen.
Afhalen is daarentegen niet toegestaan. Via social media laat het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn & Sport weten dat het bezorgen van voedsel is toegestaan. Logischerwijs wel met het verzoek daar voorzichtig mee om te gaan.
In geval van spoed kunnen wij binnen 3 uur leveren. Onze spoedkoerier staat in de startblokken.
Ga je morgen starten? Bespaar de toeslag per kilometer en laat je pakket bezorgen via UPS.
Voor de zekerheid kun je nog kiezen voor een garantielevering zodat UPS garandeert dat het pakket morgen bij je is. Op dit moment (16-03-2020) bezorgt onze transporteur UPS pakketten nog altijd de volgende werkdag.
Vraag gerust aan de bezorger om je pakket bij de deur te plaatsen zodat je direct contact vermijdt.
Vragen en/of advies? Neem telefonisch gerust contact op. Wij zijn bereikbaar via tel. 085 – 01 60 900.
Contactloos betalen
Wijs je klanten op het gemak van contactloos betalen.
Om het risico van besmettingen te minimaliseren kunnen klanten tot 25,- hun bestelling afrekenen door enkel de pas boven de pinautomaat te houden.
Meer dan 25,- af te rekenen?
Geef je bezorgers mee dat wanneer klanten de indruk wekken het spannend te vinden ze desgewenst de contactloze betalingen in delen kan laten uitvoeren.
Communiceer over de mogelijkheden en getroffen voorzorgsmaatregelen
Stel je klanten via social media, een nieuwsbrief en je website op de hoogte van je nieuwe bezorgmogelijkheden.
Creëer een extra kop met maatregelen die jullie bedrijf neemt.
Informeer je klanten juist ook over de voorzorgsmaatregelen die je neemt in het bezorgproces.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan bezorgers die hun handen wassen na een bezorging, het desinfecteren van de pinapparatuur of het plaatsen van de bestelling bij de voordeur als er vooraf of op rekening wordt betaald.